................

Påsken är snart här!
Men hemma hos oss kikade den in redan i söndags!
Då passade vi på att ta en LångTursPromme genom gamla Gränges
för att få i oss lite frisk luft samtidigt som vi letade lite ris som skulle välkomna påsken lite extra
(Lånad Bild)
Självklart prydde vi riset med (Vita Fjädrar)
Då alla dessa färger skulle ge mig PANIK, det skulle bli för rörigt, för stökigt!
Huvudsaken är att VI är nöjda med vår vita påsk =)
........................................................................................................
JAG ERKÄNNER!..
Va har fallit i träsket!!
Snart så får vi hämta hem dessa godingar
Hoppas på Imorgon! Då jag gärna inte är den som gillar att vänta ;)
Iphone 4S
En (Vit) till mig Å en (Svart) till Baby
Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!
Komsi Komsi!
......................................................................
Fortsatt trevlig Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0