.......

Dagarna bara rusar förbi här hemma! Kan berätta att förra veckan skolade jag in minstingen på dagis, dock är han lite mer ( mammig ) än mina tidigare :)) så vi fortsätter inskolningen tills vi alla känner att vi är RIKTIGT redo för det här.. Det är inte bara Emiil som behöver vänjas med detta, det är även mammsen här hemma!!
...............................
Sen är det ju så att jag i tisdas var på en  arbetsintervjun, som bestod av. Grupp och rollspels intervju. Dagen efter fick jag ett mail och jag var välkommen på en individuell intervju.. Känns enormt lättat då jag verkligen tror jag har chans till jobb nu.. Så nu håller jag verkligen alla tummar och tår
.......................................
Även kommit in i en period där jag vill ha ALLT nytt! göra om ALLT, måla pyssla och bara vara!!
Vilket resulterade till nya sängar till barnen... Som jag ÄLSKAR dessa!!
......................................
Så nu till helgen blir jag och baby barnlediga, då ska bebisarna sova hos bästaste mormor! då hade vi även tänkt passa på att måla och tapetsera owwe och ejjas rum! En fin överaskning tills dom kommer hem på lördagen :))
......................................
Ja, det var nog allt jag hade på hjärtat för den här gången!
Ta hand och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0