.............

Älskade från första stund!
Idag har grynen fått blivit ansiktsmålade, Gått tipspromenad, målat teckningar där tacket var ett pris. Sen även fått roliga balonger!
Det vackraste av allt. Vårat Allt ♥




Då Owwen inte ville bli målad så bjuder jag på en annan bild som jag verkligen Älskar!
Fy så vi har tjatat på denna unge man, att han måste klippa av sig håret!
Han gjorde en deal med oss!
Att när rasse tappade sin lösa tand, lovade han att vi skulle få klippa han!
Sagt och gjort. Rasse tappade sin tand, Å den unge mannen vägrade än en gång!
Åh nu kan jag ju bara säga att jag är glad att jag har en så envis kille som vet vad han vill!
För hur nedrans vacker är han inte i sitt halvlånga lockiga hår? =)
Jag älskar det!!
Barnen och Pappa J får mitt hjärta att slå dubbla slag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0