..............

Funderar ALLVARLIGT på att försöka få dagisplatts ute på Björkås!
Jag menar, J jobbar där. Tar mig max 15min att gå dit!
Jag kan inte vänta på en plats tills i höst!
Eller kan, kan jag väl! Då jag inte känner någon större press precis!
Men jag behöver det sociala nätverket, få bara vara jag ett tag!
Dock skulle det bli två olika dagis att forsla barnen till!
Men det är ju bara denna temin ut isf, sen är det lekis för Ejja ju.
Nu är det ju så att jag är i FULL gång och söker jobb, Fasten det inte ordnat sig med dagis än!
Men NU känner jag mig ärligt talat LITE stressad ang detta med dagis!
Då jag ringde på ett jobb idag!
( Som Jag hade MÅNGA goda fördelar )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0