Blääää

Vill bara tillbaka till verkligheten nu!
Fy viken vecka det varit!
Både blä och mysig!
Lille Emiil har verkligen varit JÄTTE sjuk..
Det slutade med att han (ramlade ihop) på sin födelsedag!
Då han inte hade ätit på 4:a dagar och haft jättesvårt att behålla vattnet :/
Om jag hade kunnat hade jag tagit över ALLT bara jag fick se att min lilleman slapp lida som han gjort!
Men nu Äntligen är han på bättrings vägen ♥
I Onsdas var vi in på akuten, när vi väl var klara där å skulle gå, så lägger Engla jordens kastspya där lite fint på golvet :/
Den enda som varit pigg här hemma har varit Owwen ♥
.......................................................................................
Själv vet jag inte nå vad jag kommit i för svacka!!
Suck, Fy och Blä!
Jag orkar inte ta mig ur sängen, kan inte sova, irriterad, svårt att ta mig an saker!
Mitt hem förfaller.. Så har jag även slagit sönder våran dator, Men BRA Michaela!!
Skit BRA!!
......................................
Men jag hoppas det vänder snart, fort!!
Har en massa som ska göras i helgen, mycket bokat!
Just nu vill jag inte nått..
Men jag ska, för min familj, för mig!

Kommentarer
Postat av: Sara Nordberg

Det kommer vända vännen men man måste tillåta sig må så som du gör ibland för att kunna uppskatta de bitar i livet som förgyller.

Stor kram och stort grattis till fina Emil på hans 1års dag.

Albin pratade så mycket om Emil och Janne häromdagen =) värmde i mitt hjärta då <3

2012-03-10 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0