Cancer

Det ordet får mig just nu att känna ett enormt illamående, som världen stannat, frusit till is, mina leder ömmar av kyla. Mitt hjärta värker. Huvudet känns som det ska sprängas. Många frågetecken. Livet? Barn? Är det så? Sant?
Det händer aldrig oss? Men än kan vi inte utesluta denna parasit (CANCER) Just nu skrämmer du liver ur mig!
Vi har skojjat och skämtat om min mans (Baboon As) Snackat Hemoröjder, magsår osv!
Idag var det en dag jag väntat på!
Min man åkte på läkarundersökning!
Inget Baboon As, Inga Hemoröjder, Magsår var inte troligt?
Men dom kunde inte säga om det var Cancer ÄN?
Just nu hatar jag denna dag!
Jag/vi ville ha ett vettigt svar varför han blöder!? Hellst redan IGÅR!
Nu vill jag bara lägga mig ner och vakna när allt är bra!
Det ska undersökas avföring, gå ner med camera osv!
Vet, det BEHÖVER inte vara så.
Men mitt huvud, naaeej FY!
Tankarna om hur man ska stå brevid, stark och se på en som Behöver hjälp, utan att själv inte ligga där och självdö pga av tanken på att man kan mista den man älskar mest i hela världen, någon man gett ett löfte.
Tills döden skiljer oss åt! Den ska inte vara här nu, vi måste få bli russin med varan först!
Hör DU det!!??
Min man? Nej det får bara inte vara så!
Vet att om nu beskedet kommer och det nu visar sig vara CANCER!
(Vilket JAG ABSOLUT INTE hoppas på)
Vet jag mycket väl att man kan överleva.
Men ordet Cancer förknippar jag med 1,5 meter under jord!
Mitt huvud snurrar. Jag vill inte det, men kan inte rå för det!
Jag miste min morfar, min farmor, svärmor och vän!
Men vägrar Min MAN!
Jag Fucking Jävlar VÄGRAR!
Nu har jag fått skrivit av mig en gnutta av allt!
Jag KRÄKS!
Jag ber till mina högra makter, till gud om du finns!
Till allt och alla!
Låt det inte vara så!

Kommentarer
Postat av: Sara Nordberg

Men va är det du skriver?? Blir alldeles kall!!!

Jag hoppas verkligen att det finns en gud just här och nu som visar att detta inte kan vara möjligt, detta får INTE hända!!!

Hör av dig vännen om det finns något jag kan göra <3

Krama om Janne <3

2012-03-20 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0