.........

ÄNTLIGEN!?!
Tänker inte ta ut någonting i förskott, men det är för bra för att vara sant?
Här har jag hunnit varit icke-mamma-ledig i ca 11 dagar!
Får bara ett samtal
- kan du jobba?
SJÄLVKLART!
Å efter bara ett besök, någon timmas jobb, så har jag bara SÅDÄR, ett företag liggandes å dingla i mina händer!
Är det möjligt?
Det låter FÖR bra för att vara sant!
Detta är Verkligen någonting jag ska ta en funderare på. Jag har ju lixom ingenting att förlora!
Jag behöver någon dag att fundera, kolla och ev fixa sånt som skas!
Men att kolla på lokalen och bolla lite med ägaren, de e inte fel de inte!
Sen plus att det är högsesång nu, gör bara att jag får en bättre spark i rumpen!
Ja, som jag sa...
det låter för bra för att vara sant!
Naaeej.. nu ska jag ta å averka några timmar med JOBB!
Katjiing

Kommentarer
Postat av: Sara Nordberg

Underbart att höra, detta var precis vad du/ni behövde nu <3

2012-03-21 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0