Inställt 1Års Kalas?

Vill börja med att tacka alla inblandade för en trevlig fredag ♥
Blev lite mat, poker och badtunna med trevligt umgänge..
väl hemma kröp jag ner brevid min man och Lillkotten ♥
Kan åter säga igen..
Att jag är så glad att vakna nykter!!
SÅ Tacksam för vad jag har idag ♥
............................................................
Idag vaknade vi tidigt, riktig tidigt..
Men vad gör det? när man fick se Lillemans glada min när han såg att Mommo låg och sov på soffan!
SOM han mös och njöt!
Mornarna är enligt mig den BÄSTA tiden på dagarna, på många olika sätt och vis!
När Ralle hade vaknat så tog vi oss en tur in på Loppisen i stan..
Vilken besvikelse..
Jag brukar aldrig kunna slita mig, kan gå flera varv.
Klämma och känna, fundera å bara njuta av alla fyndigt låga priser.
Idag blev det bara 2 varv ;)
Men kom ända hem med några kap iaf!
Ett "nytt" överkast med två kuddfodral ynka 30kr
Ett par nya, helt otroligt snygga skor för 75kr
Och 3 prydnads hjärtan för 15kr
Kommer bilder.......... Imorgon!
När vi väl var klara där så for vi till dynamiten för lite folkrace.
Oj, ni må tro att lilla Memiil var fascinerad =)
Han skrattade, Ojjade och la händerna på huvdet och (Nickade)
Träffade mina 2 saknade juveler. Men nu klarar sig mammsen på deras varma pussar och kramar tills imorgon då allt blir som vanligt igen.
En HEL familj ♥
( Min man behövde verkligen det möte han fick idag ♥ Som det glädjer mig att se )
Väl hemma slocknade vi alla 3
.................................
Så ja, vi avslutar denna kväll med magsjuka "Underbart"
Du var så välkommen så (Eller INTE)
Lillkillen ligger helt utslagen på en bäddad madrass på golvet, redo för spyor.
där även mammsen och pappsen kommer spendera sin natt
G-Natt






Kommentarer
Postat av: Sara Nordberg

Jag hörde att även Albin mfl var på folkrace <3

2012-03-04 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0