...................

Längesen Nu!
Det är faktiskt så att jag känner att jag inte haft varken tid eller lust för detta ang min blogg!
I give it a try!
Har iaf haft en toppen vecka!
Vi har varit och lånat en större frys. Vilket har resulterat i JORDENS bamse handling!!
Guu så Underbart!
Nu slipper vi veckohandla Jiiiihaaaa!
Olivér har visat att han inte är så stor som han tror, då mamma fick söva om honom, å mamma skulle promt sova kvar i hans säng, Happy Mom ♥
Ejja sitter å trilskas med Olivers matteböcker, å det ger resultat. Mammas envisa unge ♥
Emiil står verkligen upp till namnet Emiil nu ♥
Solat med mina Älskade Tjejjor ♥
Även fått en HEL del födelsedags pressenter i förväg!
Jag VERKLIGEN är SÅ glad och SÅ tacksam över allt fint jag fått =) .. Jag bara ÄLSKAR´T ♥
Igår kom även mina storebröder hit med fasters troll och respektive för att fira mig och umgås ♥
Haft fina sis här på besök idag med mosters lilla älskling, Mamma och Janne här på middag ♥ En vända på kaffebjudning hos Tessa!
Sen måste jag även tillägga att jag är så stolt att ha den mamma jag har, det är mig en sån ära att just JAG fick bli hennes dotter ♥
Jannes sista läkarbesök gick jättebra - Så nu hoppas vi bara på att röntken visar likadant resultat!
Fått en Jobb intervju!!
Även fått cred av min handläggare att jag är SÅ duktig i de jag gör, även skrytit inför andra att jag verkligen ligger i! Det glädjer mig att höra det av både honom och andra som besökt ams!
Behöver jag säga mer? Tror ni förstår att jag haft en TOPPEN vecka
Imorgon är det min dag.. Födelsedag.. 25år.. Vilket innebär
att jag nu imorgon är närmare 30 än 20!!
Hur kan det vara möjligt??
Naaeej nu ska jag slänga mig i soffan och krypa tätt intill min älskade man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0